7-04-2011

Με αφορμή όσα γράφονται
τελευταία, επιτρέψτε μου να πάρω μια διαφορετική θέση. Όχι απαραίτητα οτι εγώ είμαι σωστός και όλοι οι άλλοι λάθος, αλλά ο καθένας μας βλέπει τα πράγματα από την δική του οπτική. Δεν θα αναφερθώ στα ποδοσφαιρικά, έτσι κι αλλιώς "προπονητές" εξέδρας έχουμε πολλούς, οπότε δεν χρειαζόμαστε ακόμη έναν. Ας σκεφτούμε όμως για μια στιγμή, τι γίνεται στην χώρα μας. Ας σκεφτούμε για λίγο, έξω από τον πλανήτη του Football Manager. Στην ποδοσφαιρική Ελλάδα όπου η ΑΕΛ του Πηλαδακη (κάποιοι Ξανθιώτες τον έχουν για πρότυπο), πάει τρένο για Β' εθνική. Στην ποδοσφαιρική Ελλάδα όπου ο Πανιώνιος του Τσακίρη (τον οποίο επίσης κάποιοι είχαν ως πρότυπο Παράγοντα), σώθηκε κατά λάθος από έναν δανεικό παίχτη. Στην ποδοσφαιρική Ελλάδα όπου ο Αστέρας Τρίπολης δύσκολα θα συνεχίσει στην SuperLeague, στον ΟΦΗ αφαιρούνται βαθμοί λόγω χρεών και ο παράγοντας του Ολυμπιακού Βόλου, συνομιλεί με διαιτητές.
Στην Ελλάδα του ΔΝΤ, των ανέργων και των συνταξιούχων των 400�, εμείς συνεχίζουμε να ζούμε στον μικρόκοσμο μας και να λέμε δυνατά και καθαρά "Λεφτά υπάρχουν".
Εγώ πάντως όταν κοιτώ γύρω μου, δεν βλέπω να υπάρχουν λεφτά. Γιατί εύκολα λες, "κανε μεταγραφές", "φέρε επιθετικό", αλλά όλα απαιτούν ρευστό.
Όλα τα παραπάνω όμως δεν είναι δικαιολογία για την κάκιστη εμφάνιση και ούτε θα είναι ποτέ. Καλώς ή κακώς αυτή ομάδα έχει την ιστορία της και τον κόσμο της και καιρός είναι πλέον και οι ποδοσφαιριστές να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Η δικαιολογία "τόσο μπορούν τόσο κάνουν" κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει. Όποιος δεν μπορεί (συμπεριλαμβανομένων και των στελεχών), η πόρτα ξέρει που είναι.

Χ.Π